رد پای عشق....

احساس من

رد پای عشق....

احساس من

پیک امید

آید وصال و هجر غم انگیز بگذرد

ساقی بیار باده که این نیز بگذرد

ای دل به سرد مهری دوران صبور باش

که از پی رسد بهار چو پائیز بگذرد

دل ها به سینه گم شود از دستبرد عشق

هر جا بدان جمال دلاویز بگذرد

بیند چو ابر گریه کنان در رهم، ولیک

از من چون برق خنده زنان تیز بگذرد

شب چون ز کوی او بگذرم با نثار اشک

گویی ز باغ ابر گهر ریز بگذرد

سوی من آرد ای گل نورسته بوی تو

هر گه صبا به گلبن نوخیز بگذرد

داغم ز بخت غیر، ولی جای رشک نیست

که از ما گذشت یار و از او نیز بگذرد

سلام خدای خوبم

امروز با اینکه خیلی بابت بی مهری بعضیااا خیلی ناراحت بودم

اشعار رهی را باز کردم که بخونم دلم آروم بگیره که این شعر قشنگ برام آمد

خدایا ازت ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد